جمعه, 10 فروردين 1403
  • تعداد بازدید : 575
next    /  3 prev
معاون قدیم و جدید بخش تحقیقات ژنتیك و بانك ژن گیاهی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر تودیع و معارفه شدند


به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، مراسمی با حضور ریاست و معاونین محترم موسسه و معاونین محترم بخش های تحقیقاتی و مسئولین واحد های ستادی در تاریخ دوازدهم شهریور ماه نود و نه در سالن پژوهش 1 برگزار شد. در این مراسم، با اهداء لوح سپاس از خدمات سرکار خانم دکتر پور اسماعیل به عنوان معاون بخش موصوف تقدیر به عمل آمده و با ابلاغی جناب آقای دکتر حمید رضا فنایی به عنوان معاون جدید بخش تحقیقات ژنتیک و بانک ژن ملی گیاهی معرفی شدند.

جناب آقای دکتر گودرز نجفیان ریاست محترم موسسه، ضمن تقدیر از زحمات سرکار خانم دکتر پور اسماعیل، تلاش همه همکاران آن بخش را در حفظ ذخائر توارثی گیاهی ایران بسیار موثر و قدر دانستند. وی با اشاره به اهمیت وظایف و توانمندی های موجود در این بخش، شناخت اولویتها و خود اتکایی افزاینده را جهت پشت سرگذاشتن شرایط موجود و جبران هزینه ها امری الزامی دانسته، با موثر دانستن نقش بانوان این بخش و موسسه پتانسیلهای پرسنلی خوبی را برای آینده موسسه پیش بینی نمودند.

جناب آقای دکتر اسماعیل زاده معاون محترم پژوهشی و انتقال یافته های موسسه با تقدیر و تجلیل از تلاش های سرکار خانم دکتر پور اسماعیل در زمان تصدی خود ایشان را فردی قابل و مدیری توانمند دانستند که خدمات ایشان برای بخش محسوس و قابل تقدیر بوده و ضمن تبریک به جناب آقای دکتر فنایی در سمت معاونت جدید بخش تحقیقات ژنتیک و بانک ژن گیاهی به عنوان یک همکار قدیمی و با تجربه یاد نمود و با ابراز خرسندی از ادامه همکاری با ایشان در این سمت برای وی آرزوی موفقیت و کامیابی نمودند.

جناب آقای دکتر احمدوند معاون محترم برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه از زحمات و تلاش های سرکار خانم  دکتر پور اسماعیل تشکر و قدردانی نمود و تلاشهای ایشان و سایر همکاران در این بخش را یکی از انگیزه ها برای توجه بیش از پیش دانسته و این نکته را یاد آور شدند که محققین و اعضای محترم هیئت علمی برای انجام به وظایف مدیریتی نیاز به همتی مضائف و تلاشی بی وقفه دارند و دراین مهم برای آقای دکتر فنایی در مسئولیت جدید آرزوی بهروزی و موفقیت کردند.

جناب آقای دکتر سرخی لله لو رئیس محترم بخش تحقیقات ژنتیک وبانک ژن گیاهی موسسه با تشکر از زحمات و تلاشهای فزاینده خانم دکتر پوراسماعیل برای آقای دکتر فنایی باتوجه به توانمندی های وی آرزوی موفقیت نمودند.

سرکارخانم پور اسماعیل با ارائه مختصر از برآیند عملکرد سه ساله خود در این پست برای آقای دکتر فنایی آرزوی توفیق داشتند.

جناب آقای دکتر فنایی در پست معاونت بخش تحقیقات ژنتیک و بانک ژن گیاهی موسسه از زحمات سرکار خانم دکتر پور اسماعیل و حسن اعتماد حوزه ریاست و رئیس محترم بخش تشکر و قدردانی نمود.

در پایان جناب آقای دکتر ارشد و سرکار خانم دکتر قنواتی نیز به عنوان نمایندگان همکاران در بخش از تلاشها و زحمات معاون اسبق تشکر و برای معاون جدید بخش آرزوی بهروزی و درخشش نمودند.

6.1.8.0
V6.1.8.0