جمعه, 10 فروردين 1403
  • تعداد بازدید : 550
next    /  3 prev
بازدید رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی از واحد روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر

در روز شنبه مورخه 27 اردیبهشت ماه سال جاری به مناسبت آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومی، رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی موسسه از واحد روابط عمومی بازدید به عمل آوردند.

ریاست موسسه ضمن تبریک به همکاران و فعالان روابط عمومی اهمیت و نقش روابط عمومی را در موسسه و بازخورد فعالیتهای آن در سطح جامعه تحقیقاتی و کشاورزی کشور حائز اهمیت خواند. و توجه به امر اطلاع رسانی در عصر امروزه را بیش از پیش دانستند. ایشان با ارسال پیام تبریک به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات به سامانه پیام کوتاه موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، فعالیت این سامانه را رسما اعلام کردند. این سامانه در جهت ارتباط هرچه بهتر و سریعتر با مخاطبین و همکاران موسسه راه اندازی گردیده است.

در این بازدید جناب آقای دکتر احمدوند معاون محترم برنامه ریزی و پشتیبانی با گرامی داشت این هفته از همکاران روابط عمومی تقدیر و تشکر نموده و اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد فعالیتهای تحقیقاتی موسسه را بیش از پیش خواستار شدند.

مسئول روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر با ابراز خرسندی از حضور و اهمیتی که حوزه ریاست موسسه به فعالیتهای واحد روابط عمومی داشتند خلاصه ای از اقدامات خود را ارائه نموده و از همکاران خود در این واحد قدردانی کرد.

6.1.8.0
V6.1.8.0