جمعه, 10 فروردين 1403
  • تعداد بازدید : 598
next    /  3 prev
معاون قدیم و جدید بخش خدمات فنی و تحقیقاتی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر تودیع و معارفه شدند

معاون قدیم و جدید بخش خدمات فنی و تحقیقاتی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر تودیع و معارفه شدند

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، مراسمی با حضور ریاست و معاونین محترم موسسه و با حضور حداقل همکاران محترم بخش خدمات فنی و تحقیقاتی موسسه و با رعایت فاصله اجتماعی در تاریخ دوم اردیبهشت ماه نود و نه در سالن پژوهش 1 برگزار شد.

در این مراسم، با اهداء لوح سپاس از خدمات آقای مهندس نریمانی به عنوان معاون بخش موصوف که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند تقدیر به عمل آمده و با ابلاغی آقای مهندس اخلاقی به عنوان معاون جدید بخش خدمات فنی و تحقیقاتی معرفی شدند.

جناب آقای دکتر گودرز نجفیان، بخش خدمات فنی موسسه را به عنوان یکی از کلیدی ترین بخش ها نام بردند. رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر با اشاره به اهمیت وظایف تعریف شده برای این بخش، از همکاران و مسئول این بخش تشکر کرده و با تقدیر از خدمات آقای مهندس نریمانی در طول مدت همکاری خود برای آقای مهندس اخلاقی آرزوی توفیق داشتند.

جناب آقای دکتر اسماعیل زاده و جناب آقای دکتر احمدوند نیز با تشکر از خدمات ارائه شده در بخش خدمات فنی، این بخش را به عنوان قلب تپنده موسسه خوانده؛  از خدمات همکاران این بخش و آقای مهندس نریمانی قدردانی نمودند و برای آقای مهندس اخلاقی آرزوی موفقیت داشتند.

دکتر امینی رییس بخش موصوف نیز با ابراز تشکر از حوزه ریاست که در این شرایط خاص، با اهمیت دادن به بخش خدمات فنی این جلسه را برگزار کردند، با ارائه گزارشی مختصر از فعالیتهای بخش خود در یک سال گذشته از فعالیتها و همکاری های آقای مهندس نریمانی قدردانی نموده و برای آقای مهندس اخلاقی در سمت معاونت بخش آرزوی بهروزی و توفیق داشتند.

آقای مهندس نریمانی ضمن تشکر از همکاران و مسئولین در طول سالهای خدمت خود برای آقای اخلاقی آرزوی موفقیت کردند. و آقای مهندس اخلاقی نیز با تبریک بازنشستگی به آقای مهندس نریمانی از همکاران سابق در این مجموعه یادکرده و از همکاران حاضر درخواست مودت و همراهی را داشتند.

6.1.8.0
V6.1.8.0