جمعه, 10 فروردين 1403
  • تعداد بازدید : 695
next    /  4 prev
تودیع و معارفه مسئول قدیم و جدید روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر انجام شد
در مراسمی با حضور رییس و معاونین موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر در روز سه شنبه مورخه بیست و ششم فروردین ماه نود و نه در دفتر روابط عمومی موسسه از زحمات و تلاشهای آقای مهندس حسین غفاری خلیق در این مسئولیت که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، با اهداء لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد و با ابلاغ حکمی آقای محمد حسن گل کار به عنوان مسئول جدید روابط عمومی موسسه معرفی شدند.
جناب آقای دکتر گودرز نجفیان رییس محترم موسسه با اشاره به اهمیت، جایگاه و نقش روابط عمومی در تجلی و تعالی اهداف سازمانی، ضمن قدردانی از تلاش های آقای مهندس غفاری برای آقای گلکار، آرزوی موفقیت نمودند.
جناب آقای دکتر اسماعیل زاده معاونت محترم پژوهشی و جناب آقای دکتر احمدوند معاونت محترم برنامه ریزی و پشتیبانی نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات آقای مهندس غفاری برای آقای گلکار در سمت مسئولیت روابط عمومی آرزوی موفقیت نمودند.
آقای مهندس غفاری نیز با تشکر و قدردانی از حمایت های مدیران موسسه و سایر همکاران موسسه در طول زمان تصدی مسئولیت خود و تشکر ویژه از ارشادات و راهنمایی های ریاست محترم موسسه، از خداوند متعال آرزوی توفیق برای آقای مهندس گلکار در این مسئولیت داشتند. آقای گلکار نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقای مهندس غفاری آرزو نمودند با اتکال به عنایات خداوند در این مسئولیت برای ایفای نقش بایسته روابط عمومی تلاش نمایند. همچنین همکاران روابط عمومی در این نشست از زحمات مهندس غفاری تشکر نموده و برای آقای گلکار آرزوی توفیق ابراز نمودند.

6.1.8.0
V6.1.8.0