جمعه, 10 فروردين 1403
  • تعداد بازدید : 428
next    /  5 prev
به مناسبت چهل و یكمین سالروز پیروزی انقلاب از خانواده محترم شهدای موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر تجلیل به عمل آمد


به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر
در مراسمی به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب از خانواده محترم شهدای موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر که با حضور خانواده محترم شهیدان کاوه، میرابوالقاسمی، صمیمی، رفیعی، خلیلیان و صیادی برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

مسئول محترم دفتر نماینده ولی فقیه در موسسات تحقیقاتی ضمن گرامیداشت این ایام ا.. با بیان جایگاه رفیع شهیدان و خانواده محترم ایشان در پیروزی  و بقای انقلاب شکوهمند سخنانی ایراد فرمودند.

رئیس محترم موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، جناب آقای دکتر نجفیان با ابراز سپاس از زحمات شهدا و خانواده معزم ایشان، خود و سایر خادمین این مرز و بوم را وام دار از جان گذشتگی های این عزیزان دانسته و با تقدیم هدایایی از خانواده محترم شهدای موسسه تجلیل و قدردانی نمود.

این مراسم در روز 19 بهمن ماه سال جاری و با حضور معاونین محترم موسسه آقایان دکتر اسماعیل زاده و دکتر احمدوند و مسئول محترم امور ایثار گران در موسسه جناب آقای صالحی و... در محل سالن شورای موسسه در ساعت 15 برگزار شد.

6.1.8.0
V6.1.8.0